צופית גרנט ושולי רנד : משפחתו של שולי רנד הפגינה מול הבית של צופית גרנט. צפו - הרב חיים הורביץ, רבה של שכונת 'צהלה' בתל אביב, סידר הערב את החופה והקידושין של הזמר והיוצר שולי רנד עם מגישת הטלוויזיה צופית גרנט • החתונה .

באירוע פרטי ורחוק מעיני התקשורת, נישאו הערב (ג') שולי רנד והעיתונאית צופית גרנט. לאחר היתר של 100 רבנים, נישא שולי רנד לאשת התקשורת צופית גרנט על אף שלא התגרש מאשתו, זאת לאחר שהנו מסורב גט. לא ראינו את זה בא: רנד קיבל לפני כשנה היתר מאה רבנים להתחתן לאחר שנקבע כי אשתו הראשונה . הזמר והיוצר שולי רנד ומגישת הטלוויזיה צופית גרנט התחתנו בשעה טובה;

באירוע פרטי ורחוק מעיני התקשורת, נישאו הערב (ג') שולי רנד והעיתונאית צופית גרנט. צופית ×'רנט מפר×'נת ל×'ת של שולי רנ×
צופית ×'רנט מפר×'נת ל×'ת של שולי רנ×" | עומרי חיון from www.omritv.co.il
בני הזוג מקפידים להסתיר את מיקום החתונה עד הרגע . באירוע פרטי ורחוק מעיני התקשורת, נישאו הערב (ג') שולי רנד והעיתונאית צופית גרנט. הזמר והיוצר שולי רנד ומגישת הטלוויזיה צופית גרנט התחתנו בשעה טובה; אחרי שבקיץ האחרון הם השיקו את הזוגיות באופן רשמי כשהגיעו . ברגע ששמענו שצופית גרנט ושולי רנד מתחזקים זוגיות כבר כמה שבועות אמרנו לעצמנו מדובר בפרק הכי טוב של 'אבודים' שלא צולם מעולם. לפני כשנתיים התחילו שמועות בביצה על קשר וחדש ומרגש שנקרם בין צופית גרנט ושולי רנד. לא ראינו את זה בא: מגישת הטלויזיה צופית גרנט והזמר שולי רנד יתחתנו היום כדת וכדין במקום סודי ליד ירושלים.

לאחר היתר של 100 רבנים, נישא שולי רנד לאשת התקשורת צופית גרנט על אף שלא התגרש מאשתו, זאת לאחר שהנו מסורב גט.

באירוע פרטי ורחוק מעיני התקשורת, נישאו הערב (ג') שולי רנד והעיתונאית צופית גרנט. הרב חיים הורביץ, רבה של שכונת 'צהלה' בתל אביב, סידר הערב את החופה והקידושין של הזמר והיוצר שולי רנד עם מגישת הטלוויזיה צופית גרנט • החתונה . לאחר היתר של 100 רבנים, נישא שולי רנד לאשת התקשורת צופית גרנט על אף שלא התגרש מאשתו, זאת לאחר שהנו מסורב גט. בני הזוג שמנהלים מערכת יחסים דיסקרטית למדי בשנתיים האחרונות, החליטו למסד את הקשר ביניהם בחופה, קידושין וקבבוני טלה. לא ראינו את זה בא: אחרי שבקיץ האחרון הם השיקו את הזוגיות באופן רשמי כשהגיעו . צופית גרנט ושולי רנד בזוגיות? צופית גרנט ושולי רנד מתחתנים! הזמר והיוצר שולי רנד ומגישת הטלוויזיה צופית גרנט התחתנו בשעה טובה; רנד קיבל לפני כשנה היתר מאה רבנים להתחתן לאחר שנקבע כי אשתו הראשונה . ברגע ששמענו שצופית גרנט ושולי רנד מתחזקים זוגיות כבר כמה שבועות אמרנו לעצמנו מדובר בפרק הכי טוב של 'אבודים' שלא צולם מעולם. לפני כשנתיים התחילו שמועות בביצה על קשר וחדש ומרגש שנקרם בין צופית גרנט ושולי רנד. מגישת הטלויזיה צופית גרנט והזמר שולי רנד יתחתנו היום כדת וכדין במקום סודי ליד ירושלים.

צופית גרנט ושולי רנד בזוגיות? ברגע ששמענו שצופית גרנט ושולי רנד מתחזקים זוגיות כבר כמה שבועות אמרנו לעצמנו מדובר בפרק הכי טוב של 'אבודים' שלא צולם מעולם. אחרי שבקיץ האחרון הם השיקו את הזוגיות באופן רשמי כשהגיעו . רנד קיבל לפני כשנה היתר מאה רבנים להתחתן לאחר שנקבע כי אשתו הראשונה . צופית גרנט ושולי רנד מתחתנים!

בני הזוג מקפידים להסתיר את מיקום החתונה עד הרגע . פנאי פלוס - רכילות+
פנאי פלוס - רכילות+ from images1.ynet.co.il
לאחר היתר של 100 רבנים, נישא שולי רנד לאשת התקשורת צופית גרנט על אף שלא התגרש מאשתו, זאת לאחר שהנו מסורב גט. בני הזוג מקפידים להסתיר את מיקום החתונה עד הרגע . הזמר והיוצר שולי רנד ומגישת הטלוויזיה צופית גרנט התחתנו בשעה טובה; מגישת הטלויזיה צופית גרנט והזמר שולי רנד יתחתנו היום כדת וכדין במקום סודי ליד ירושלים. ברגע ששמענו שצופית גרנט ושולי רנד מתחזקים זוגיות כבר כמה שבועות אמרנו לעצמנו מדובר בפרק הכי טוב של 'אבודים' שלא צולם מעולם. בני הזוג שמנהלים מערכת יחסים דיסקרטית למדי בשנתיים האחרונות, החליטו למסד את הקשר ביניהם בחופה, קידושין וקבבוני טלה. אחרי שבקיץ האחרון הם השיקו את הזוגיות באופן רשמי כשהגיעו . באירוע פרטי ורחוק מעיני התקשורת, נישאו הערב (ג') שולי רנד והעיתונאית צופית גרנט.

באירוע פרטי ורחוק מעיני התקשורת, נישאו הערב (ג') שולי רנד והעיתונאית צופית גרנט.

ברגע ששמענו שצופית גרנט ושולי רנד מתחזקים זוגיות כבר כמה שבועות אמרנו לעצמנו מדובר בפרק הכי טוב של 'אבודים' שלא צולם מעולם. צופית גרנט ושולי רנד מתחתנים! מגישת הטלויזיה צופית גרנט והזמר שולי רנד יתחתנו היום כדת וכדין במקום סודי ליד ירושלים. לאחר היתר של 100 רבנים, נישא שולי רנד לאשת התקשורת צופית גרנט על אף שלא התגרש מאשתו, זאת לאחר שהנו מסורב גט. לא ראינו את זה בא: בני הזוג שמנהלים מערכת יחסים דיסקרטית למדי בשנתיים האחרונות, החליטו למסד את הקשר ביניהם בחופה, קידושין וקבבוני טלה. בני הזוג מקפידים להסתיר את מיקום החתונה עד הרגע . הרב חיים הורביץ, רבה של שכונת 'צהלה' בתל אביב, סידר הערב את החופה והקידושין של הזמר והיוצר שולי רנד עם מגישת הטלוויזיה צופית גרנט • החתונה . צופית גרנט ושולי רנד בזוגיות? באירוע פרטי ורחוק מעיני התקשורת, נישאו הערב (ג') שולי רנד והעיתונאית צופית גרנט. רנד קיבל לפני כשנה היתר מאה רבנים להתחתן לאחר שנקבע כי אשתו הראשונה . לפני כשנתיים התחילו שמועות בביצה על קשר וחדש ומרגש שנקרם בין צופית גרנט ושולי רנד. אחרי שבקיץ האחרון הם השיקו את הזוגיות באופן רשמי כשהגיעו .

באירוע פרטי ורחוק מעיני התקשורת, נישאו הערב (ג') שולי רנד והעיתונאית צופית גרנט. מגישת הטלויזיה צופית גרנט והזמר שולי רנד יתחתנו היום כדת וכדין במקום סודי ליד ירושלים. אחרי שבקיץ האחרון הם השיקו את הזוגיות באופן רשמי כשהגיעו . הרב חיים הורביץ, רבה של שכונת 'צהלה' בתל אביב, סידר הערב את החופה והקידושין של הזמר והיוצר שולי רנד עם מגישת הטלוויזיה צופית גרנט • החתונה . רנד קיבל לפני כשנה היתר מאה רבנים להתחתן לאחר שנקבע כי אשתו הראשונה .

לא ראינו את זה בא: צופית ×'רנט מפר×'נת ל×'ת של שולי רנ×
צופית ×'רנט מפר×'נת ל×'ת של שולי רנ×" | עומרי חיון from www.omritv.co.il
הזמר והיוצר שולי רנד ומגישת הטלוויזיה צופית גרנט התחתנו בשעה טובה; באירוע פרטי ורחוק מעיני התקשורת, נישאו הערב (ג') שולי רנד והעיתונאית צופית גרנט. בני הזוג שמנהלים מערכת יחסים דיסקרטית למדי בשנתיים האחרונות, החליטו למסד את הקשר ביניהם בחופה, קידושין וקבבוני טלה. צופית גרנט ושולי רנד מתחתנים! מגישת הטלויזיה צופית גרנט והזמר שולי רנד יתחתנו היום כדת וכדין במקום סודי ליד ירושלים. הרב חיים הורביץ, רבה של שכונת 'צהלה' בתל אביב, סידר הערב את החופה והקידושין של הזמר והיוצר שולי רנד עם מגישת הטלוויזיה צופית גרנט • החתונה . צופית גרנט ושולי רנד בזוגיות? לאחר היתר של 100 רבנים, נישא שולי רנד לאשת התקשורת צופית גרנט על אף שלא התגרש מאשתו, זאת לאחר שהנו מסורב גט.

בני הזוג מקפידים להסתיר את מיקום החתונה עד הרגע .

לפני כשנתיים התחילו שמועות בביצה על קשר וחדש ומרגש שנקרם בין צופית גרנט ושולי רנד. בני הזוג מקפידים להסתיר את מיקום החתונה עד הרגע . ברגע ששמענו שצופית גרנט ושולי רנד מתחזקים זוגיות כבר כמה שבועות אמרנו לעצמנו מדובר בפרק הכי טוב של 'אבודים' שלא צולם מעולם. הרב חיים הורביץ, רבה של שכונת 'צהלה' בתל אביב, סידר הערב את החופה והקידושין של הזמר והיוצר שולי רנד עם מגישת הטלוויזיה צופית גרנט • החתונה . מגישת הטלויזיה צופית גרנט והזמר שולי רנד יתחתנו היום כדת וכדין במקום סודי ליד ירושלים. באירוע פרטי ורחוק מעיני התקשורת, נישאו הערב (ג') שולי רנד והעיתונאית צופית גרנט. בני הזוג שמנהלים מערכת יחסים דיסקרטית למדי בשנתיים האחרונות, החליטו למסד את הקשר ביניהם בחופה, קידושין וקבבוני טלה. לא ראינו את זה בא: לאחר היתר של 100 רבנים, נישא שולי רנד לאשת התקשורת צופית גרנט על אף שלא התגרש מאשתו, זאת לאחר שהנו מסורב גט. צופית גרנט ושולי רנד בזוגיות? אחרי שבקיץ האחרון הם השיקו את הזוגיות באופן רשמי כשהגיעו . צופית גרנט ושולי רנד מתחתנים! רנד קיבל לפני כשנה היתר מאה רבנים להתחתן לאחר שנקבע כי אשתו הראשונה .

צופית גרנט ושולי רנד : משפחתו של שולי רנ×" ×"פ×'×™× ×" מול ×"×'ית של צופית ×'רנט. צפו - הרב חיים הורביץ, רבה של שכונת 'צהלה' בתל אביב, סידר הערב את החופה והקידושין של הזמר והיוצר שולי רנד עם מגישת הטלוויזיה צופית גרנט • החתונה .. רנד קיבל לפני כשנה היתר מאה רבנים להתחתן לאחר שנקבע כי אשתו הראשונה . צופית גרנט ושולי רנד בזוגיות? לפני כשנתיים התחילו שמועות בביצה על קשר וחדש ומרגש שנקרם בין צופית גרנט ושולי רנד. מגישת הטלויזיה צופית גרנט והזמר שולי רנד יתחתנו היום כדת וכדין במקום סודי ליד ירושלים. באירוע פרטי ורחוק מעיני התקשורת, נישאו הערב (ג') שולי רנד והעיתונאית צופית גרנט.